Az 1978-ban alapított Forever Living Products ma az Aloe Vera alapú egészség és szépségápolási termékek, valamint a méhészeti termékek piacán a legnagyobb termesztô, elôállító és forgalmazó vállalat az egész világon. A több, mint 2 milliárd dollár forgalmat bonyolító cégnek minden kontinensen vannak üzleti érdekeltségei. Termékeit az Európai Unió valamennyi tagországában, folyamatosan növekvô mennyiségben forgalmazzák, fogyasztják és használják.
Az Arizonában, Scottsdale-ben mûködô Nemzetközi Központból Rex Maughan, a cég alapítója és elnök-vezérigazgatója irányítja a cég mûködését világszerte.
Az FLP a legjobb minôségû termékeket kínálja az Aloe Vera alapú termékek piacán, ami azáltal válik lehetségessé, hogy a termesztés, és az elôállítás minden fázisát felügyelet alatt tartja. A több ezer holdon, organikusan termesztett növények útja végigkísérhetô a kiváló feldolgozó berendezéseken és gyártósorokon át egészen a fogyasztóig.
A Forever Living termékei voltak az elsôk, amelyek elnyerték a Nemzetközi Aloe Tudományos Tanács elismerô pecsétjét az egyenletes minôségéért és a termékek tisztaságáért. A termékek ezenkívül elnyerték a kóser és iszlám megfelelôségi bizonyítványokat is, ami további bizonyítéka annak, hogy termékei világszerte elfogadottak, és alkalmazzák ôket.
Mindezeken kívül szem elôtt tartják az állatvédô szervezetek irányelveit is, nem végeznek állatkísérleteket.
MLM irányelvek:
Az MLM vagy multi-level marketing segítségével az ember rugalmas rész- vagy teljes munkaidőben juthat jövedelemhez saját üzletének felépítésével. Sok cég foglalkozik MLM üzlettel, ám kevés olyan akad közöttük, amely figyelembe veszi a hagyományos üzleti gyakorlatot, és amely a hosszú távú stabilitást képviselné.
A Forever Living Products 31 éve működik, és a 10 millió világszerte tevékenykedő „aktív” forgalmazó jól mutatja termékeinek minőségét és üzleti tervének sikerességét.
A jó MLM, és egyben a Forever Living Products ismérvei:
- Minőségi termék:
Az üzlet egyik legfontosabb aspektusa egy olyan erőteljes termékvonal létrehozása, amelynek darabjait valamilyen közös elképzelés tartja össze. Egy cégnek olyan termékeket kell kínálnia, amelyekre jóval azután is emlékeznek az emberek, hogy az árra vagy mennyiségre vonatkozó kedvező lehetőségeket bemutatják nekik. Keressünk olyan vezető marketing útmutatót, amely hiteles adatokat szolgáltat a cégről.
- Nincsen struktúrán belüli előzés:
Az alsó vonalunkból senki nem kerülhet egy a miénk feletti pozícióba. Amennyiben az alsó vonalunkban lévő forgalmazók megelőznek minket az eladásokban, úgy ők automatikusan feltolnak minket egy következő szintre, amikor elérik a magasabb szintet. Vegyünk a kezünkbe egy marketing tervet, amely megjutalmaz minket, amiért új „sztárokat” vezetünk be az üzletünkbe.
- Az elért pozíció nem veszíthető el:
Egy forgalmazó nem veszítheti el pozícióját azért, mert nem aktív az eladások terén. Ha egyszer már elért egy bizonyos szintet, akkor azon a szinten megmarad. Egy jó marketing terv lehetővé teszi, hogy szükség esetén pihenhessünk.
- A bónuszokat nem a termék nagykereskedelmi ára, hanem a kiskereskedelmi ára után fizetik:
Ez azt jelenti, hogy több készpénz kerül vissza a forgalmazóhoz.
- Bizonyított pénzügyi stabilitás:
A biztos, szilárd növekedés mindig a jó MLM jele. Gyakran hasznos megtekinteni a cég holdingjainak változatosságát. Érdemes még megnézni a cég eladási grafikonját, hogy képet nyerjünk a növekedésről, valamint az eladási számokat és a kilátásba helyezett irányvonalakat.
- Minimum 5 éves tapasztalat az adott ágazatban:
Egy elismert MLM-hez szükség van legalább öt év tapasztalatra és szilárd növekedésre a cég története során. Egy jól felépített MLM esetében az első krtitikus 18 hónap célja a szilárd vezetés, stabil üzleti terv, motivált forgalmazók és minőségi termékek bevezetése.
- Többszörös pénzszerzési lehetőség:
Mivel a forgalmazóknak többféle lehetősége van a jövedelemszerzésre, mindenki a saját időbeosztása szerint dolgozhat, részmunkaidőben vagy teljes időben, illetve otthonról. Ha bekerülünk egy MLM-be, többszörös lehetőségünk adódik a pénzkeresésre. Ha egy jó MLM-et szeretnénk találni, akkor keressünk olyat, amelyik profitrészesedést, valamint vezetőségi bónuszokat kínál.
- Fogyasztható termékek:
A fogyasztható termékek ideálisak az MLM üzlethez, mivel így könnyen kiépíthetünk egy olyan hűséges fogyasztói bázist, akik rendzseresen szeretnének utánpótlást vásárolni az adott termékekből. Az aktív fogyasztói bázis jelenti a kulcsot egy hatékony MLM üzlethez, s ez csakis minőségi fogyasztható termékek esetében építhető fel.
- Kiterjedt támogatói hálózat:
Egy kiterjedt támogató hálózat elengedhetetlen az MLM üzlet sikeréhez. A forgalmazó számára biztosítani kell különféle lehetőségeket arra, hogy jobban építhessék üzletüket. A forgalmazó sikere közvetlen hatással van a cég sikerére, ezért a támogató rendszerüknek képviselnie kell ezt a szellemiséget.
- Nemzetközi jelenlét:
Egy olyan vállalat, amely világszerte jelen van, növekedést mutat, megbízható, és minőségi termékeket állít elő, több éves eladási adatokkal rendelkezik. A legtöbb olyan cég, amely nemzetközi szinten vállal fel üzleti tevékenységet, stabil és hatalmas ipari tapasztalattal bír.
MLM üzlet előnyei:
-Kockázat nélküli tevékenység
-Nincs szükség jelentős kezdőtőkére ahhoz, hogy sikereket érjünk el
-Nem kell raktározással foglalkozni
-Nem kell külön irodát, üzletet fenntartani
-Nem kell vállalkozó szelleműnek lenni, hiszen minden ember reklámoz egész életében